
دوست ترت دارم،از هر چه دوست! ای تو به من، از خود من، خویشتر… دوست تر از آنکه بگوییم چقدر… بیشتر از، بیشتر از، بیشتر… xa0...
ادامه مطلب
من فقط دوست دارم ..میدونم قشنگ نگفتم، میدونم خیلی ساده بود،ولی آخه من که شاعر نیستم ..با ساعت ها دعوا دارم...لعنتیا چقدر دیر میگذرن وقتی که در انتظار دیدنتم !چقدر هم زود میگذشتن وقتی در کنارت بودم!با آدمهای شهر مشکل داشتم، چقدر قبل از اومدنن هیچکس شبیهت نبود، چه بعد از رفتنت همه شبیهت شدن، همه رو شکل تو میدیدم!با خودم سر جنگ داشتم، یه جنگ نابرابر بین عقل و دل ..جنگ بین بودن و نبودنش، آخر هم نفهمیدم کدومشون برد!من صداتو دزدکی ضبط کرده بودم، ملودی روزام شده بود، لالایی خوابم، نوای صبح بخیرم!من خند...
ادامه مطلب